Dubbelpost i33e | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i33e

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ismaiel dihni

Ditt discordnamn: I33E#0659

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag har bra rp nivå och jag vill verkligen ha bättre rp nivå för att jag tycker att senaste tiden har de blivit lite konstig de känns inte mer som rp de känns mer som fortnite alla skjuter och de många skottlossningar och jag ser mycket och många som gör regel brott så de blir inte bra rp längre alla spelar för makt och pengar så jag hoppas att jag kan bli staff så jag hjälper till rp nivån att upphöjas för att de många som lutar och skjuter för att dom tycker att de roligt att vinna och de tycker jag att det är så tråkigt för andra spelare för att dom som gör så ska bara ut dom ska inte stanna här och rp med bra rpeare och jag ser många varje dag som gör värre de många som har mod typ och flyger runt och lallar och de har hänt mig för många gånger att de folk som lallar med mod typ och jag ser mycket mer men jag kan inte förklara allt här men meningen med allt detta att jag ser mycket och jag kan inte banna eller göra något åt saken jag hoppar support mycket för att jag mer mycket och jag är aktiv mycket och många staffs vet typ vem jag är in game och många samäger att jag är bra på rpa och jag kan regler så jag och många tycker att jag den rätta personen till bli staff för att jag har läst alla regler jag är jätte bra på rpa och jag är aktiv mycket och jag vill verkligen förbättra rp nivån på unive för att det är lite konstigt ibland för att jag rpear klockan 4:30 så kommer någon och gör regel brott så hoppar jag support och då är de inte så många som är aktiva så dom som har gjort regel brottet får ingenting och fortsätter med de han\hon gör och han får inte lära sig något och de tycker jag att det är jätte tråkigt för att dom som gör fel får inte lära sig och de är en till sak att ibland klockan 3,4,5 då är de inte så många staffs,helper som är aktiva så sitter de många i support och jag vill verkligen hjälpa dom men jag kan inte för att jag är inte staff\ helper så jag önskar om jag kan bli en av er och hjälpa till unive med bättre rp så jag hoppas att ni förstår hur mycket jag vill förbättra unive. Och jag kan många Commands jag kan :
/svban (id)
/noclip
/sqlunban (id/hex)
/goto (id)
/v (spawn id)
/kick (id)
/tpm (tp till waypoint)
/skin (id)
/givemoney (summa)
/who (id)
/spec (id)
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/revive (id)
/m (id)
/setjob (id) (jobb id)
/giveweapon (id) (föremålets namn) (mängden)
/id eller toggleid
/togglename
/dv
/sqlsearch (hex)
/sc (staff chatt)
/sv /servervakts chatt)
/bring (id)
/clearinventory (id)
/banhistory (hex)
/addkey (nyckelns namn) jag tycker att de dom flesta som man borde kunna när man är staff så jag kan mycket.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag brukar vara mycket aktiv jag brukar vara med i alla möter och jag är så aktiv jag kan jag brukar vara aktiv mellan 14:00 till 20:00 sen tar jag en liten rast till 21:00 sen kör jag till 05:00 eller mer ibland och jag kommer typ sitta mer än halva min tid support för att jag vill hjälpa andra spelar om dom behöver hjälp för att jag mår bättre när jag hjälper någon eller förklarar till han/hon en sak så jag kommer hjälpa till så mycket för att jag är aktiv och jag kommer göra mitt bästa för att hjälpa andra för att jag vet hur tråkigt de känns när man kan inte få hjälp och jag vill verkligen för bättre allt med unive för att de ska bli bättre och bättre.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelet rätt länge tycker jag jag har lärt mig mycket och jag har fett mycket och jag vet alla regler för att jag har läst Krim regler grundregeler och många andra regler så jag kan mycket om unive exakt när jag öppnar min dator så kör jag unive så hoppas på att jag kan bli en av er och kan hjälpa till för att de bästa jag vet att jag hjälper andra för få bättre rp

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte varit staff eller helper innan men jag kan många saker Commands jag känner igen :
/svban (id)
/noclip
/sqlunban (id/hex)
/goto (id)
/v (spawn id)
/kick (id)
/tpm (tp till waypoint)
/skin (id)
/givemoney (summa)
/who (id)
/spec (id)
/freeze (id)
/unfreeze (id)
/revive (id)
/m (id)
/setjob (id) (jobb id)
/giveweapon (id) (föremålets namn) (mängden)
/id eller toggleid
/togglename
/dv
/sqlsearch (hex)
/sc (staff chatt)
/sv /servervakts chatt)
/bring (id)
/clearinventory (id)
/banhistory (hex)
/addkey (nyckelns namn) och jag vet hur staffs beter sig hur dom jobbar och hur dom löser saker på ett bra sett.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är redo för alla utmaningar jag kommer få och jag ser fram emot att jobba med er. Och jag har försökt utveckla så mycket för att jag vill verkligen va med och jag ser upp för er och jag vill va en av er. Mvh, Ismaiel/ Isse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka