Accepterad i33e | Ansökan till Servervakt[REAPER] [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i33e

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ismaiel

Vad heter du på discord? I33E// isse haval#0659

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. När det är skola jag vaknar upp jag drar till skolan efter de så kommer jag hem äter lite så är typ klockan 15:00 så brukar jag rpa till 22:00 och på lov och fredag lördag och söndag brukar jag köra typ 10-12 timmar om dagen Och jag spelar unive och rpar hela tiden och kan alla regler

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit typ i 9 månader eller mer och jag har bra kunskaper

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag vet inte riktigt men mer än 10 gånger men det va för att jag va ny på unive och jag kunde ingenting om rpa eller något sånt jag jag va dålig på rpa men nu kan jag alla regler kriminella regel och vanliga regler

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hjälpa till att rpan blir bättre och bättre man ska ta bort dom som lallar och försöka lära dom nya spelare hur man kan rpa och om någon gör fel så kan man banna han i 1 timme så han lär sig och inte göra de en annan gång och jag träffar på många som gör regel brott och försöker lära dom hur man kan rpa bättre så dom lär sig men om jag kan få chansen att bli servervakt så kommer jag kunna banna dom och då kommer dom fatta att de dom gör är fel och jag hoppas att jag kan få chansen att bli servervakt för att jag kommmer göra mitt bästa för rpan och för att nya spelare ska kunna lära sig bättre och snabbare och man ska vara trevlig mot folk och man ska inte gå runt och banna för att det kul man ska ränka efter vad man gör

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag gillar unive och jag vill verkligen för bättra rpan på unive så jag vill bli servervakt så jag kan banna eller kick dom som lallar eller bryter emot någon regel här på unive och jag är mogen och tänker efter vad jag gör Och jag har läst på alla regler jätte jätte bra för att jag gillar verkligen unive och rpen här på unive

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när någon använder typ /kick för att vinna i en skottlossning eller liknande typ /revive för att man behöver mat och man orkar inte att åka och köpa det är abuse Korruption är något som innebär en skada för servern och som leder till att andra spelares rp blir förstörd och begränsad och man får inte göra så och jag tycker att det ska man få stopp på!! hoppas att jag vill bli godkänd för att jag vill verkligen för bättra rpn på unive❤️❤️❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka