Nekad i33e | Ansökan till Servervakt [Etos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i33e

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ismaiel Dihni

Vad heter du på discord? I33E#0659

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2009

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag kör typ ifrån klockan 12:00 till typ 17:00 då tar jag en liten paus och då börjar jag köra igen klockan 23:00 till klockan 03:00 typ så jag kör mycket så jag kan hjälpa till mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ingen aning men typ 2 månader eller mer.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en servervakt ska hjälpa till ingame tex om någon gör fel ingame så kan man sparka han eller banna om de behövs så man behöver inte hoppa support när någon gör fel så kan man bara göra de själv och jag är sitter mycket support för att jag vet många som gör fel och jag hjälper till för att unive ska få bättre rp så möjligt så om jag blir server vakt så kan jag hjälpa till jätte mycket och jag önska om jag kan få bli de för att jag vill för bättra unive rp. För att jag gillar unive och jag vill verkligen för bättre unive rp.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? för att jag är aktiv mycket och jag känner många i stan asså unive så jag vet va alla gör typ så om någon gör fel så kommer jag banna eller hjälpa till med något för att jag vill att unive ska förbättras och jag kommer göra mitt bästa för att förbättra den och höja rp nivån så jag önskat att jag kan bli de för att jag kommer hjälpa till jätte jätte mycket

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? en bra servervakt är när han/hon hjälper till och gör inte regelbrott och sånt då tycker jag att de är en bra servervakt och jag hoppas på att jag kan bli servervakt för att de skulle har vart drömmen

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt de är när man använder servervakt saken på fel sett liksom när man gör saker man får inte göra då är de korruption och abuse och jag kommer aldrig göra så för att de förstör rp nivån och hela unive jag hoppas att jag blir godkänd för att jag vill verkligen hjälpa till så hoppas att jag får en bra svar. unive är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka