Nekad i33e | Ansökan till Servervakt [Akzab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i33e

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ismaiel Dihni

Vad heter du på discord? I33E#0659

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag kör typ ifrån klockan 12:00 till typ 17:00 då tar jag en liten paus och då börjar jag köra igen klockan 23:00 till klockan 03:00 typ så jag kör mycket så jag kan hjälpa till mycket

Hur länge har du varit medlem på Unive? ingen aning men typ 2 månader eller mer.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 eller nåt sånt jag kan inte kollla de har buggat men de är 10 eller 11 gånger men nästa halva är när jag va ny på unive då lalla jag o sånt för att jag visste inte mycket om unive men nu kan jag jätte mycket och alla regler

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska hjälpa till ingame tex om någon gör fel ingame så kan man sparka han eller banna om de behövs så man behöver inte hoppa support när någon gör fel så kan man bara göra de själv och jag är sitter mycket support för att jag vet många som gör fel och jag hjälper till för att unive ska få bättre rp så möjligt så om jag blir server vakt så kan jag hjälpa till jätte mycket och jag önska om jag kan få bli de för att jag vill för bättra unive rp. För att jag gillar unive och jag vill verkligen för bättre unive rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag är aktiv mycket och jag känner många i stan asså unive så jag vet va alla gör typ så om någon gör fel så kommer jag banna eller hjälpa till med något för att jag vill att unive ska förbättras och jag kommer göra mitt bästa för att förbättra den och höja rp nivån så jag önskat att jag kan bli de för att jag kommer hjälpa till jätte jätte mycket och jag vill verkligen hjälpa till unive rp

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är om jag nu hade tex kicka någon eller typ banna någon för att vinna i ett senario och abuse är tex ifall du kanske blir tagen av ett gäng och bestämmer dig att kicka de som är med i gänget så man vinner senariot

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka