Nekad I Hack | Ansök till whitelist ansvarig (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Var det en bra ansökan eller ej

• Bra

Votes: 1 100.0%
  • Dålig

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    1
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ndgren - Goggle

Aktiv Medlem
Meddelanden
823
Reaction score
57
Användarnamn: I Hack

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Hur gammal är du? 07-10-07

Vad heter du på discord? [SV]-[1-32-08] Alex - goggle#4257

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Minst en gång per dag men kommer antagligen kolla fler gånger

Hur aktiv är du i discorden? Jag är alltid inne i discorden

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli WL ansvarig för att det ska gå snabbare att bli godkänd eller nekad, så man vet om man ska göra en till och utveckla eller om man är vidare till intervju. för jag tycker att det är bättre att bli nekad och förstå varför istället för att få vänta i tre dagar och sen bli nekad. för om man får vänta länge så slösar man bara tid när man istället hade kunnat skriva en välutvecklad och bra ansökan på den tiden man vänta på att få svar.

Det är också för att jag vill hjälpa folk som är nya till Multistaden att kunna få ett whitelistat jobb genom att kolla på deras ansökan och förklara lite vad man kan göra när man är WL och vilka WL jobb det finns. Eftersom WL är en så pass viktig del i multistaden så vill jag kunna läsa igenom folks WL Ansökan och kunna hjälpa till så dem vet hur man rpar. det är också intressant och kolla hur deras gubbe är uppväxt, vad den jobbar med OSV.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Varför just jag ska bli WL Ansvarig är för att jag alltid är aktiv och kollar WL ansökan, om någon har gjort en dåligt ansökan eller en ansökan som behöver förbättring så kommenterar jag vad som kan förbättras och vad som var bra med ansökan. Jag gillar också att kolla på forumet och kolla vad det är som skrivs och då tänkte jag att detta kan väl vara kul att kolla lite ansökan och kanske en bra start på att kolla folks ansökan. För jag tänker att det kan vara en bra start, på att kolla folks ansökan så senare kanske man kan ansöka om att kolla viktigare ansökan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte och har inte gjort sen jag startade att spela på denna server

Nekad, då den som gjort ansökan nu är staff och kan bli WL ansvarig om han så vill :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka