Accepterad i am kromosonskadad pung | Ban överklagan [Liam]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 7996
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 7996

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198916581928/

Ditt Hex-ID: 110000139003a28

Vad är din discord tagg? ciaga#1935

Vem var det som bannade dig? jojo abraham

Hur lång tid var din ban? 10 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rån utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rånade han hade ingen kriminell roll, asså jag råna inte honom, jag stal ingenting från honom men jag ggick fram till han och sökte genom att vilket såklart man inte får om man inte har krim roll på staden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle plocka vallmå blommor till min boss, jag jobbar för han, han hjälpte mig starta med att köpa rejer till mig osv. SÅ jag ge han liten del av mina blommor sen haman de vi i disuskion med en grabb och min boss sa att jag skulle råna honom och dum nog så gjorde jag de, jag stal ingenting från honom och sedan drog vi därifrån. senare skulle vi åka till torget där vi blev stoppade av två grabbar me aks och de råna oss också på alla våra grejer sedan åkte vi därifrån sen skulle åkte vil tillbaks till staden som vi skulle göra innan sen fick jag BAN.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker det var rätt ban jag vet att jag gjorde fel, men det var abslout inte att jag visste reglerna och ändå gjorde det, min boss jag lovade att jag skulle lyda honom, med allt efter jag har betatalat hela min skuld kan jag bli fri, så jag lyssnade på honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nlr,rdm, suntförnuft, powergaming, dessa bans var i början av min fiveM karriär och visste inte att de fanns, men jag tog stor lärdom genom att läsa reglerna och prata med mina kompisar som är mer efarna inom fiveM världen och de har varit till stor hjälp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att pratat med nån i support typ om man får råna folk utan krim roll, och inte att lyssna på min boss blint. Jag kunde gjort annorlunda genom att sagt ifrån och sagt att jag inte vill bli bannad och om han vill göra en sak får han göra det själv. Jag kunde nästan gjort allting annorunda i det scenariot jag vill jättegärna bli unbannad och spendera min helg att spela på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har absolut lärt mig någonting efter min ban för de första att inte lyssna på folk som inte vill mig gott, och för det andra att studera reglerna och verkligen fråga frågor om reglerna så man inte straffas med ban.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Varför har du massor med olika forums konton kan du snälla ge en förklaring till detta?

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka