Nekad i am a fat swedish | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i am a fat swedish

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354982187/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Olsson

Vad är ditt discord namn? Göran elite #3765

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran hansson och han är 53 år gammal. Göran har haft en svår uppväxt, då hans föräldrar skilt sig han var endast 7 år gammal när de skilde sig han var tvungen att välja mellan sin pappa och mamma men han valde sin pappa då hans mamma inte var ensam för hon hittat ny kille men pappan hade ingen, hans pappa började bara dricka mer och mer, och när Göran blev 15 år blev han väldigt deprimerad pågtund utav att hans pappa blivit drabbad ad cancer så Göran blev som sagt bara mer deprimerad och drack mer och mer alkohol, men när han blev 20 år rätade han upp sitt liv och skaffade jobb barn och hus, just nu när han är 23 år flyter han på med sitt liv och har ganska mycket pengar på kontot för han kämpat

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelist för jag är erfaren inom rp då jag spelat på många andra servrar för att hitta den perfekta rp nivån jag har spelat på unive innan för ungefär 1 månad och innan de har jag bara spelat multistaden/unive sammanlagt, har 300 timmar på fivem

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag tycker denna servern passar mig perfekt då jag inte hittar nån bättre server med bättre rp nivå så jag antar att jag testar väll att gå tillbaka till denna server för jag har jätter många vänner här

Hur hittade du Unive? en vän tipsade om att denna va väldigt bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? de jag vill med rp de är att försöka göra så bra scenarion som möjligt och komma på nya saker inom rp, jag söker då en server med de bästa scriptsen som möjligt och denna servern är den!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Kört mycket på snöstaden bryggeriet göteborgstad och många fler har över 300 timmar på fivem som Rollspelare
 
Nekad, för jag förstod det som du spela på andra servrar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top