Nekad I<3milfs | Medlem ansökning (KebabRille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

I<3milfs

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? i<3milfs#8388

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Lesnik han är 23 år gammal och han vill börja jobba som polis eller kriminalvård om det inte funkar går han inför mekonomen han är snäll och trevlig han gillar också bilar och vill börja spara på unika bilar han är hjälpsam och hjälper det flästa personer han har haft en tuff miljö att bo i så han försökte bli bättre än alla andra och försökte vara på top men många var på han och försökte få ner han och han hade mycket ego om sig själv så det vara många som inte gillade han så mycket men han brydde sig inte efter ett tag när han hade fyllt 20 år blev han hotad av några personer att lämna den staden han bodde i på tiden och han blev rädd för dom var seriösa grabbar och han flyttade sedan till unive för en ny start och kanske bli polis eller mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har bra och seriös rp jag har rolig rp som inte är lallig jag gillar att spela mycket så kommer vara aktiv mycket jag kan också bidra med att göra det roligare för dom jag möter up på unive och jag har över 2k timmer på fivem rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte satsa för att bara vinna utom att göra rpn roligare och bätte för dom andra också istället för att bara gå för vinst

Hur hittade du Unive? Spelade på unive mycket innan men slutade helt med fivem men har kommit tillbaka och tänker börja spela det igen för har lockat på det igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka