Accepterad I<3milfs | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

I<3milfs

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eaxarext/

Ditt Hex-ID: 110000136c9a839

Vad är din discord tagg? i<3milfs#8388

Vem var det som bannade dig? BY G!

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: asasaasasasas.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom såg inte det i mitt perspektiv och valde att banna mig direkt utan att se det från min årsikt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och hade ringt min kompis till att plocka upp mig sen när jag blev klar med vården så var det poliser runt mig jag visste att jag hade ett vapen och 850K på mig så jag börja gå till min kompis sen blev jag tazerad och när jag ställde mig upp så försökte dom la handbojor och jag lyckades kasta runt mig tillräckligt mycket för att förstöra dom man gör det med att lyckas trycka E 3 gånger på en liten sak när man blir handfängslad sen hoppade jag in i min kompis bil och sa till han att köra jag skulle följt med poliserna men skulle åka in för narkotika brott vapen brott ksk mordförsök och skulle förlorat 850K irl skulle ju man göra mycket mer för att inte forlora skärpt 1 mille

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju inte riktigt lall eller suntförnuft för jag tänkte är det verkligen värt att förlora nästan hela sitt liv i fängelset och alla sina pengar eller att ta en roulett att bli fri och behålla sitt liv och leva lyxit ett tag för dom hade inte tagit av min mask jag hade inte ett ändå id kort och dom hade inte kollat min pistol osv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg några av mina gammla bans det var nästan mer en ett halvårsen så det blir gangska svårt att kommaihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit med polisen och forsätta det som dom startade då förlåt för att jag hoppade i min kompis bil och jag kommer aldrig göra om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer följa med polisen och dom orders igen och kommer inte ringa nån kompis att försöka hjälpa mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka