Accepterad hyz0 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hyz0

Välkänd Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
468
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466828306/

Ditt Hex-ID: behövs de hoss dc banns???

Vad är din discord tagg? hyz0o0o

Vem var det som bannade dig? vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-06 203840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spalde på unive under en längre period, jag valde sedan att ta en paus från fivem och säga upp mina roller, vilket jag gjorde, bad staffs ta bort dem ( var krimansvarig etc ) Sedan gick det några dagar och jag insåg att jag inte längre var med i dcn. Nu när jag känner att jag blivit sugen på att rpa inser jag att jag blivit bannad från dcn, dock ej från forumet, eller ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, ser inte hur jag på något sätt gjort fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tror ej, fått en bann som jag och bulten lyckades överklaga i support, det var en korrupt polis som hoppa support, men efter lite inblick av högre staff kunde man se att han var den som gjorde fel, det var dock bara 5 dagars bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tror inte det????

Har du lärt dig någonting efter din ban? .........

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes, mvh hyz0

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka