Antagen hyz0 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hyz0

Välkänd Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
468
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Ditt discordnamn: hyz0hh

Ange ditt födelsedatum 24 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för jag vet vad jag håller på med. Har tiden. Jag är en trevlig person som bemöter alla med respekt och förståelse. Min erfarenhet som krimansvarig/MOD sen min tidigare tid här på unive har gett mig bra insikt i att hantera ärenden snabbt och effektivt. Jag är opartisk och kan hantera svåra situationer på ett bra sätt, till exempel när många pratar samtidigt eller när konflikter uppstår. Jag vill hjälpa till att bibehålla en bra stämning och är öppen för konstruktiv kritik. Jag känner mig bekväm med att ta åtgärder som att banna när det behövs. Jag har erfarenhet från tidigare staff perioder.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker man ska ordna skottlossningar via Snapchat på luren. Skämt och sido. Det är fråga jag kan tycka det inte riktigt finns ett 100% svar på. Alla har sina åsikter och en bild av den perfekta rpn. Jag tror det är ngt man märker med tiden av allt speccande. Man ser liksom mönster i bannSEN. Blir alla bannade för en viss grej, ja men då kanske det är ett problem man behöver jobba på!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Uppmuntra till användningen av Snapchat!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker väl man bör vara opartisk och behandla alla lika, oavsett ålder, kön eller annat. Man bör hålla en professionell ton och inte låta känslor gå ut över andra. Det handlar om att vara lugn, svara på frågor ordentligt och vara ett bra exempel. Om man använder buggar eller bryter mot regler, kommer andra troligtvis också göra det. Du är serverns framfötter.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Rpar knappt. Gör mest Peds o spelar CS. Så drar ner lite på CS gibbet så blire nog perfa ska du se.

Hur länge har du spelat på Unive? 2-3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Du vet vart jag har mina styrkor, gör vad du vill med dem infon.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka