Nekad HyperLAVOICE | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HyperLAVOICE

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? HyperXLAVOICE

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn:Hyper efternamn: LAVOICE ålder:30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, seriös och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att skapa ett miljö där man kan umgås med alla typer utav folk i serven och ha skoj och kanske längre fram börja strema i serven

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att dela med mig utav det jag lär mig utav andra så inte nytt folk i serven kanske gör samma misstag som mig, försöka och bidra till ett miljö som skulle passa dem flesta och även till ett bättre community.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså säg att man är polis och att en person jag skulle stoppa pga hen har kört mot rött så är det viktigt att man lyssnar på dem och deras scenario och såklart att man liksom liver i rollen och istället för och vara otrevlig så får man ett vettigt scenario kan man bara varna den persone och be dem och köra vidare, än att man skulle liksom stå där och vara jobbig och typ säga "nej jag köper inte det du säger och du kommer och bli straffad ändå" då dödar man liksom RP i serven.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Det är förbjudet med RDM,VDM och metagaming, ha respekt för folket i serven både staff och medlemmar, man ska följa regelverket när det gäller RP och Scenario man ska väna om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt postiv och kan säga visst jag har bara varit i serven i en dag men den community och folket jag har träffat har varit väldigt bra och alla jag har liksom träffat har varit trevliga och jag känner att jag har hamnat i rätt plats.

Nekad.
Anledning:
utveckla frågan Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka