Dubbelpost Hypergoran69 | Chef-jobb ansökan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hypergoran69

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Ulla-Karin Camping & Motor AB

Vad heter du IRL? Gustav Nordström

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 190

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att det är ett roligt jobb som bilförsäljare och för att jag har haft liknande chefs jobb innan som jag tyckte var väldigt kul.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom jobbet som chef så har jag alla mina erfarenheter från min tid som chef på Brittas (när det hette Gunillas)

Berskiv din karaktär? (Berättar i jag form som karaktären) Hej, mitt namn är Aden Olsson även känd som Oscar stenhage som jag vill juridiskt ändra mitt namn till. Jag är 25 år gammal och söker ett nytt liv i staden och vill öka min insyn på livet genom att bo i staden. Jag är väldigt bedriven som person dock har jag inte ännu ett jobb och det är därför jag gör denna jobbansökan till arbetsförmedlingen. Men jag är väldigt framåt som person och är oftast väldigt glad vilket gör att jag är väldigt bra med nya personer. Jag vill gärna ha ett jobb för att kunna dra in stålarna så att jag kan börja försörja mig själv lite bättre. Det var en liten kort sammanfattning om mig, ha de bra.

Hur ofta kommer du vara inne? Iallafall 1-3 timmar varje dag (nu börjar vi dock att vara i skolan så de kan bli mindre, dock är det lov närsom)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka