Inaktuell HyperGaming | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HyperGaming

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198241334072/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Melvin#7649

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Berätta om din karaktär. Robert Olsson 26 år gammal gillar F1 och epor. Mitt mål är att bli framgångsrik och få mycket pengar och bilar. Har aggressionsproblem men är väldigt snäll och tackar för t.ex hjälp. Växte upp i Linköping och hade en tuff barndom för att han blev mobbad av andra barn för att han gillade epor men när han var 13 så hittade han motorsporten F1 och började gilla rookien Lewis Hamilton och folk började gilla han mer och mer men han hade ett problem med sin pappa som var alkholist och använde droger. En dag efter skolan när han var hos sin mamma som han hade ett jätte bra relation med och då fick han ett samtal av sin farmor att hans pappa var för pågrund av alkoholförgiftning. Och sedan dess har han varit emot droger och alkohol och aldrig druckit alkohol i sitt liv. han har varit intresserad av polsen hela sitt liv och vill vara det efter han har kollat på många polis serier. Han har varit laglig sen han var 18. När han var 23 flyttade han till Unive för att kunna få jobb. Medans dom 3 åren så hittade han sin bror som försvann när han var 3 och jag 5.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bidra med ett bättre community. Jag tycker också att det är roligt att spela på servern och att den är svensk vilket det inte finns så många av med en sån hög spelarsiffra vilket är kul och se. Jag är här för att få vänner och ha något att göra och vara med i många bra scenarios eller att göra scenarios och jag vill göra folk glada och chatta med folk på discord. Jag vill ha mer jobb också typ polis för att jag är väldigt intresserad av det. Jag känner mig väldigt trygg i detta community eftesom det är svenskt och andra servrar som är från ett annat land känner jag mig inte trygg i.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Communitit och att det är en svensk server som det inte finns så många av med så många spelare på servern. Det finns många yrken i denna server också vilket gör mig intresserad och det är en väldigt chill server.

Hur hittade du Unive? Sökte på youtube 'Svenska fivem servrar' och såg en video på COSMO_BT och jag blev intresserad direkt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna personer och ha kul medans att ha en väldigt hög rollspelsnivå. Jag vill ha en snabb bil och RP vänner och kunna göra scenarios och kunna vara med i scenarios vilket jag tycker är roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha en bra RP känsla och ha bra jobb helst vara polis vilket jag tycker är väldigt roligt att vara. Jag försöker vara online varannan vecka denna vecka som jag skriver detta på är en vecka som jag spelar på och nästa vecka kan jag inte spela... du fattar men mitt mål är att komma in i polisen och ha det så roligt som jag bara kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Senast ändrad:
Vidare till muntliga, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka