Nekad hyper99s | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hyper99s

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199187143570/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten eriksson

Vad är ditt discord namn? Ns1sigge#9068

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. mitt namn är Benji Khalil jag är född i syrien. Anledningen vi flyttade till sverige var för att det var så mycket krig i mitt hemland det var ständigt krig. Det var tillochmed så att mitt hus sprängdes så jag och min familj fick sova i skolan. Men jag och min mamma flydde till sverige min pappa fick inte för han skulle stanna och kriga för landet. När jag o mamma hade kommit dit så fick vi bo på ett invandrar boende. Det var lugnt men trångt att bo där men nu har jag blivit lite äldre och har börjat tjäna pengar på knark. Men ska fösöka sluta och få ett bra jobb och. Skaffa familj. Men nu är jag ny i denna stad och det ska bli kul att få vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att görra denna server till en bättre plats

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? min kompisar och syskon

Hur hittade du Unive? Min brorsa tipsade mig om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att blim krimminel och tjäna pengar ha snygga bilar och skaffa en tjej

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skaffa tjej ha mycket pengar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv på unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka