Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198289184449/
Vad är ditt namn i verkligheten? revon
Vad är ditt discord namn? killer666 #8697
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 1996
Berätta om din karaktär. jag va utbildad till en bilmekaniker sen insåg jag att råna människor och butiker var enklare väg att komma upp och skapa ett stort namn i staden
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill ha de mer seriöst i serven och för att jag kan göra mycket i serven
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har hört jätte mycket om just denna serven och att de finns jätte seriösa människor i den
Hur många timmar har du på FiveM? 25 timmar
Hur hittade du Multistaden? genom mina vänner
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, jag har inte spelat i en annan server
Vad är ditt namn i verkligheten? revon
Vad är ditt discord namn? killer666 #8697
Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 1996
Berätta om din karaktär. jag va utbildad till en bilmekaniker sen insåg jag att råna människor och butiker var enklare väg att komma upp och skapa ett stort namn i staden
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill ha de mer seriöst i serven och för att jag kan göra mycket i serven
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har hört jätte mycket om just denna serven och att de finns jätte seriösa människor i den
Hur många timmar har du på FiveM? 25 timmar
Hur hittade du Multistaden? genom mina vänner
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej, jag har inte spelat i en annan server