Nekad HYPEM | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HYPEM

Medlem
Meddelanden
328
Reaction score
16
Ange ditt födelsedatum: 8 Juni 2005

Vad heter du på discord? HYPEM/Carl Svenson #0239

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 190

Hur aktiv kommer du att vara? 4 timmar varje dag beror på vad jag gör men är oftast aktiv men kan vara så att ibland spelar jag något annat och pluggar för jag ska börja gymnasiet ops!!! jag sommar jobbar just nu kommer inte riktigt vara lika aktiv men när de ät över så kommer jag kunna spela mycket mer

Vad heter du? Erik

Hur gammal är du? 16

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja jag har gått simskola och gillar att bada mycket med vänner och gillar det och har även is badat

Varför vill du bli polis? jag har varit polis förut men tog en paus och testa nytt men kände att polis var det rätta för mig och vill försätta och hjälpa staden och hålla deb säker

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man kan ta hand om en situation och förstå alla ihop och alltid försöka hålla säkerhet och trevlig och att kunna va på din vakt hela tiden

Vad vet du om yrket i helhet? att det är ett stressat jobb som kan ta mycket energi och kräver hårt arbete man ska kunna ta kritik och hårda kommentar och inte säga något tillbaka mot andra med dumma kommentarer och kunna förklara saker på ett bra sätt och alltid ha en bra ton mot dom man pratar med

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit polis assistent och har spenderat mycket tid med andra kollegor som givit mig tips om vad jag kan förbättra jag har även gått en utbildning 2 gånger för att backa upp minnet så jag kommer ihåg reglerna och ansaret man ahr som polis

Hur är du som person? lugn men en då lite hetsig men kan ta saker lugnt men kan komma upp med en snabb lösning med något försöker alltid vara trevlig med folk och använder inte våld mot något.

Är det något vi bör veta om dig? /ooc jag sommar jobbar så jag kommer inte vara lika aktiv under denna månad men eftre det kommer jag vara aktiv varje dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka