Nekad HYPEM | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HYPEM

Medlem
Meddelanden
328
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198116126998

Ditt Hex-ID: 1100001094a4116

Vad är din discord tagg? HYPEM/0239

Vem var det som bannade dig? sightly

Hur lång tid var din ban? 24 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? säger n ordet och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa en rasistisk sak och jag vet att det stor i regler att det är absolut förbjudet att använda rasistiska ord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis ville Otto skulle åka till mekonomen och sen körde någon in u oss så våran moppe gick sönder och då kom han och då frågade vi om vi kunde få skjuts till mekonomen och då sa han fan eller bög och sen n ordet och då sa jag samma sak till ha och då försökte han slå ner mig och då knocka jag han och tog hans bil och sen lämna den längre bort och sen lät jag han vara och sen senare blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja eftersom jag använde ett ord som är absolut förbjudet att använda i spelet och står i reglerna att det är straffbart men jag tycker inte att jag ska bli bannad i 24 dagar utan kanske en dag

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 av dom var en bugg med min voicechat så jag sa saker som inte var verkliga så jag inte viste om att jag sa och då hörde Staffs mig och bannade mig i 1 timme på ena och den andra var en dag och den andra var vid ett garage när jag spawnade min bil samtidigt som han och han tyckte det var fel av mig och valde att banna mig i en timme

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte nämnt något rasistiskt och bara gått från platsen och gå till mekonomen istället eller ringa meko eller falck

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska vara mycket försiktigare med vad jag säger och aldrig nämna något sånt igen och ber om ursäkt och det ska aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka