Accepterad HYPEM | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HYPEM

Medlem
Meddelanden
328
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? HYPEM

Vad är ditt Hex:ID 1100001094a4116

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. kommer hem från skolan mellan 15-17 och spelar typ på servern enda fram till 22-23 på vardagar och sen har jag lite tränigar under vekcan men handlar bara om 2 timmar ungefär och sen på fredagar kommer jag hem ungefär 12-13 och under hela helgerna spelar jag på servern hela tiden från jag vaknar tills jag går och lägger mig som brukar vara mellan 11-12 på morgonen till 02-03 på kvällen. om jag inte ska spela några matcher eller något på helgerna som kan handla om ett par timmar jag är borta då

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag gick med första gången 2021 28 maj men sen har jag tagit paus från rp och kommit tillbaka vid lite tillfällen men har har spelat på servern i ungefär 2 och halvt år ungefär tror jag sammanlagt

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 26 gånger kunde inte bifoga billd

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den som är servervakt under lättar staffs arbete genom att hålla koll ig efter lallare osv så staff och annat kan tex jobba med ansöknigar i forumet eller ban överklaganigar. sv kan även skicka in till staffs om dom tycker en person dom bannat ksk förtjännar längre ban beronde på vad dom gjort då. helt enkelt sammanfattat så är dom som en ministaff som har mindre tillgångar till commands men kan ändå hjälpa staff hålla servern ren från lallare

Varför vill du bli servervakt på servern? jag börja spela på unive 28maj 2021 och har sett genom tiderna hur det finns folk som kan lallar och andra regelbrott och eftersom det är en stor server är det inte enkelt för er staff att hålla koll på alla då, och det är där jag vill hjälpa till genom att underlätta de för er genom att hjälpa till att börja ta ansvar osv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är tex om man kickar/bannar någon i ett scenario för att slippa det eller komma undan med det, eller att man revar sig själv för man inte orkar vänta på sjukvård osv, helt enkelt anävnda dom kommandon man får tillgång till för att nytja sig själv
Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka