Nekad hylt3n | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hylt3n

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199047940138/

Ditt Hex-ID: steam:110000140d4982a

Vad är din discord tagg? hylt3n

Vem var det som bannade dig? william.9.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-05 193919.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? På grund av fearRP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag plus en annan spelare Max Anka ( dr.duck.1 på dc ), skulle möta en annan person på hangaren vid Sandy Flygplats för att jag eller rättare sagt min karaktär skulle sälja två vapen. En syriansk switch och en m4a1. Jag åker in och vänder bilen direkt mot öppningen ifall vi snabbt behövde röra oss därifrån. Jag visar vapnen, en och en, sen innan personen skulle betala och jag hade båda vapnen på mig så väljer dem 2 personerna som mötte oss att ta upp vapen och råna oss. Jag väljer så fort jag ser att det tar upp något sätta mig i bilen och försöker lämna platsen, samtidigt som dem skjuter massvis med skott efter mig, Jag åker stressat upp mot paleto då jag vill lämna av mig vapnen så fort som möjligt om de ev skulle hinna i fatt mig. jag åker förbi kurvan östra motorvägen, krockar precis innan paleto, springer in mot paleto, skickar gps i telefon till HR som min karaktär är medlem i, dem kommer med deras bil som går i säkert 500 km/h. riktar och skjuter mig så jag ramlar, en person kommer och riktar, jag väljer att gå fram och slå ena personen i ansiktet som är närmast mig med pistol och blir skjuten av den andra. Där efter combat loggar personen som blev slagen av mig, Dem skjuter Max anka som de tagit med i deras bagage utan någon anledning och lämnar oss på gatan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är uppriktigt och medger att det räknas som fearRP. Dockl så vill jag påpeka att under tiden som jag och han som spelar Max Anka sitter i support och förklarar situationen så verkar staff som tar ärendet inte bry sig ett dugg av vad motparten gjorde för regelfel utan var målsatt för att jag skulle få indragen sv och krim på direkten och att det var slutsnackat och klart. Min gissning är att personen som tog ärendet är korrupt och bekant med motparten då han inte verkade bry sig någonting av vad dem andra gjorde för fel. Jag förstår att jag gjort fel men jag blev också chockad då detta är första gången som jag påståtts har gjort regelfel och allt hände så himla snabbt. Jag tar lärdom av det här och kommer inte göra något liknande framöver, Eftersom detta är första gången någon sånt här sker och att jag tycker att straffet är alldeles för hårt för någon som aldrig blivit inblandad i regelfel, bans etc tidigare anser jag att jag borde få tillbaka min tidigare krim roll.

Klipp:
https://medal.tv/games/gta-v/clips/jqFD9130PD7ON0yO_?invite=cr-MSxpUXosOTIxMTcyNSw
https://medal.tv/games/gta-v/clips/jqFE1dRcPjLFh66SP?invite=cr-MSw1cUosMTE3MTYwNzQ3LA

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig hänt tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle låtit motparten rånat mig från första början och värnat om min karaktärs liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att värna om min karaktärs liv i liknande situationer och om att man ska hålla sig till det regler som finns gällande RPn. Jag inser att jag gjort fel men anser fortfarande att straffet inte är rimligt jämfört med dem förutsättningar som finns. Därför anser jag att jag åter borde få tillbaka min krim roll då detta inte kommer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Dem har fått åtgärder för det dem gjorde. Och bara för dem gör regelbrott så får inte du göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka