Hyko
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hyko5i/
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa Dacke
Vad är ditt discord namn? Hyko#0931
Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Sven svensson är en 23 årig man som kommer från Skåne. Han har hela sitt liv velat bli en polis. Upprätthålla lagen är hans motto.
Varför ska just du bli whitelistad? Rolig rp för alla inblandade. Är en seriös roleplayer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna utveckla mina roleplay nivåer då jag kan ta bättre jobb med mer interaktioner med andra.
Hur hittade du Multistaden? Genom att söka på swe i server filter och jag tyckte multistaden såg bäst ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och lära känna nya personer.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa Dacke
Vad är ditt discord namn? Hyko#0931
Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2003
Berätta om din karaktär. Sven svensson är en 23 årig man som kommer från Skåne. Han har hela sitt liv velat bli en polis. Upprätthålla lagen är hans motto.
Varför ska just du bli whitelistad? Rolig rp för alla inblandade. Är en seriös roleplayer.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna utveckla mina roleplay nivåer då jag kan ta bättre jobb med mer interaktioner med andra.
Hur hittade du Multistaden? Genom att söka på swe i server filter och jag tyckte multistaden såg bäst ut.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och lära känna nya personer.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?