Accepterad Hyder | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hyder

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hyderh/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad är ditt discord namn? Hyder#6129

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2001

Berätta om din karaktär. Hasse Lagerkvist född 1958, ända sedan barndomen har Hasse haft problem med våld, han har slått båda sina föräldrar och sin tvillingsbror Lasse så mycket att det drev hans mamma att begå självmord. Lasse är också väldigt skicklig med olika sorters knivar och skjutvapen, vilka han har tränat med sedan barndomen. Allt detta kulminerade till att Hasse någon gång på 80-talet mördade 3 civila på en gata i Stockholm. Hasse slapp just och just undan polisen och flytta därför till Los Santos. Hasse känner inga skuldkänslor för vad han har gjort, och planerar att fortsätta sin "streak" med mord och råneri när hans plan eventuellt landar i Los Santos.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan RP ganska bra, jag bryter inga regler och har alldrig varit i problem med Admins på mina 600 eller så timmar av Roleplay på GTA. Jag är en väldigt positiv man och försöker bidra till ett positivt klimat och att alla ska ha det roligt. och ingen känna sig orättvist behandlad. Jag har inte "så mycket" erfarenhet på FiveM utan har spelat det flesta på "RageMP".

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill sakta försöka flytta över mig till FiveM RP från RageMP, jag vill dessutom se hur RP går till på mitt modersmål och hur det skiljer sig från engelska. Jag vill också bara ha roligt och forma nya bra minnen och vänskapförhållanden.

Hur hittade du Multistaden? På sidan trackyserver.com.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att både ha roligt för mig själv och bidra till att andra har det roligt också, skapa intressanta RP scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar just nu på Eclipse RP på RageMP och har förr spelat på DreamworldRP som är också på RageMP. På FiveM har jag spelat på pelikenttä rp.

Tillbaka