Nekad Hxeavy | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hxeavy

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Diyar

Vad är ditt discord namn? Hxeavy

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zaki Hernandez, Zaki är 20 år gammal och kommer från Irak. Mamma och pappa hade det svårt med pengar och det var krig i Irak när Zaki föddes så Mamma och pappa flydde till Sverige och flyttade till Staden Unive. Zaki ville få snabba pengar och hjälpa familjen med mat på bordet. zaki var stökig i skolan när han gick i skolan. Han pratade på lektionerna, lyssnade inte på lärarna, mobbades. zakis inkomst var att baxa Moppar och kläder från folk och sedan sälja de för att kunna hjälpa familjen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har stor erfarenhet av liknande spel och förstår hur avgörande det är med en stark gemenskap. Jag kan bidra med min strategiska tänkande och min förmåga att snabbt och effektivt lösa problem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att man strategiskt agerar på ett sätt som gynnar eller möjliggör för motparten att uppnå sin framgång eller sitt mål, snarare än att sträva efter sin egen vinning. Detta kan ske av olika anledningar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Använd inte communityt eller servern som en plattform för reklam för andra servrar eller aktiviteter utanför servern och communityt. Du ska inte hoppa in och ut mellan kanaler för att producera, inte heller hoppa in i stör ej kanaler utan tillåtelse.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat allt från trakten rp till wombat rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Självklart! Jag är en entusiastisk rollspelare med en passion för att skapa djupa och engagerande berättelser. Jag har erfarenhet av att spela olika karaktärer och jag älskar att utforska olika personligheter och bakgrunder. Jag är också bra på att samarbeta med andra spelare för att bygga en dynamisk och levande värld. Utöver min rollspelskunskap har jag också stor förståelse för spelets regler och hur man upprätthåller en positiv atmosfär i gruppen. Jag är öppen för feedback och alltid angelägen om att förbättra mitt spelande. Jag tror att kommunikation och samarbete är nyckeln till en fantastisk rollspelsupplevelse och jag ser fram emot att bidra till servern på bästa sätt! Om det finns något specifikt krav eller frågor om min spelstil, tveka inte att fråga!

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven med hjälp av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka