Hxeavy | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hxeavy

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
2
Ditt discord namn: Hxeavy

Ditt Hex-ID: steam:110000169857741

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller + blacklist

Vem/vilka tog beslutet? vossy

Varför tror du själv att beslutet togs? så allt började med att jag får ett meddelande från univeSync att jag har fått en krim varning för att jag inte hade rpat på skador även fast jag gjorde det men fick säkert det för att jag hoppade ut för tidigt. Jag stänger av datorn och går in på discord slumpmässigt efter ca 30 min då har jag fått indragen krim roll och på beviset står det "esp kingen" jag skriver till vossy direkt vadå "esp kingen" vad snackar du om jag har aldrig fuskat? jag ber han ca 5 gånger att skicka bevisen men han ignonerar mig och väljer att inte svara på mina dms jag som har lagt så mycket pengar på denna server varför skulle jag fuska? Eftersom jag inte har fått något svar av han skriver jag till en annan staff och han skickar bevisen och på klippet vossy har tagit så är det när jag gör en right hand peek för o kolla om det e någon där som riktar då vi jagade någon i detta scenario och de valde att köra ner i det garaget som kallas "lz oneway" där man bara kan köra in och ut från ett håll så jag riktar ner och sedan springer jag därifrån in i min bil igen. Tycker bara det är konstigt hur han kan kalla detta fusk.

Hur är beslutet felaktigt? Detta är felaktigt då jag inte har fuskat och kommer aldrig göra det

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1349380898927149097/1358507214154891516/04061.mp4?ex=67f417ef&is=67f2c66f&hm=bc65de7153c938cfcc276d5dc90f7dc41fd070c7671211717f44e58e688e7320&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+ rep jag har rpat med hxeavy ett bra tag och jag har inte sett någon form av fusk från hans sida han är helt ren och fri från fusk. Detta beslut var verkligen fel och borde ångras om bevis inte finns.

+++ rep detta beslut är verkligen fel, har rpat med honom flera timmar de senaste dagarna och han e skit på att skjuta.

+++rep jag har känt han i typ ett år nu och han e den personen som skulle fuska sist har aldrig sätt han med fusk eller något samt om man kollar på beviset så ser man att de inte finns något fusk eller något men han blev fortfarande bannad för fusk utan att bli dragen till suport eller något han skulle bara gå in och han fick ban detta är ett felaktigt beslut enligt mig och säkert dom andra som har läst det här.

Måste pluss repa igen för det är helt otroligt att vossy väljer att permanent banna honom överallt och blacklista honom, men bevisen så ser man att han riktar ner mot oneway som alla gör när de sker en skottlossning där. Tycker detta är helt absurt att han ska förlora allt han har på unive för något han inte ens gjort. Som sagt har aldrig sätt nått tecken av fusk från denna man eftersom att han är skit på att skjuta, att han har slösa flera tusen på detta spel och sen ba bli av med allt för en felaktig ban som han inte får unbann för DETTA ÄR HELT ABSURT. Kan någon annan staff gå in och kolla på bevisen, det där är inga bevis allt för att anklaga någon för något så grovt och black lista personen när man inte ens har bevis på ett killen har fuskat är ju helt skjut.

Tillbaka