Nekad Hxeavy | Beslut Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hxeavy

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
2
Ditt discord namn: hxeavy

Ditt Hex-ID: steam:110000169857741

Vad för typ av beslut gäller det? permanent ban

Vem/vilka tog beslutet? anticheat sedan hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? så jag åkte påväg till sandy jag var inte ens krim jag körde bara runt sedan på motorvägen blir jag kickad från servern av anticheat och så står det att jag har blivit anticheat bannad. Jag slutade fuska när 320 lät mig komma tillbaka från förut och har lärt mig av mina misstag. har varit bannad nu i ett par månader.

Hur är beslutet felaktigt? eftersom jag inte håller på med sådant längre och tycker att jag förtjänar att komma tillbaka och jag har ju lärt mig från min tidigare "fusk" ban att jag inte ska fuska mer och det har jag faktiskt tagit lärdom av.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inte tror ni har det. (VILL ENDAST ATT PHILIP320 SVARAR PÅ DENNA TACK) anl till att jag skickar här är för att det inte går o skicka in överklagningar i Blacklist kanalen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

sluta tagga redbull vill att philip ska svara
Du ska inte tro att du har rätt till att välja vem som tar din överklagan eller komma tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka