Nekad Hxeavy | Beslut Överklagan [Berdan1213, Azzpa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hxeavy

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
2
Ditt discord namn: Heavyfnr

Ditt Hex-ID: steam:110000169857741

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Azzpa

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs pga att jag inte rpade på skador under ett scenario då jag blir jagad av 7 bilar och begick ett regelbrott som heter powergaming och det menas t.ex. som i detta scenario då jag inte rpa på skador och gick upp och sköt istället.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt då jag rpade på skador och eftersom adrenalinen e så hög i denna situation så känner man ju inte av skadorna direkt och som man hör på klippet så rpar jag på skador direkt när jag sitter i bilen men det gör inte någon av de andra som blev nerskjutna utan han pratar som inget har hänt honom man ser också på klippet att jag drar så fort som möjligt från platsen i deras bil eftersom folk börjar skjuta mot mig jag lyckas få en kidnappad med mig på klippet ser man och hör man klart o tydligt att jag rpar på skador med ljud samt skriver ont + nacksmärtor något motståndaren inte gör alls. Tycker inte detta är något fel då servern är baserad på verklighet och i verkligheten hade detta kunnat hända.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jVbawMwhSRGQlHb9T?invite=cr-MSxkd0IsMjc5NjU3Njgx

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

snälla nån man får lite skrapsår av dedär, it direkt att man ska behöva ligga och rpa på att man har brutit saker,

+rep vad är dethär?? Han gjorde ABSOLUT INGET FEL (I min åsikt.). I verkligheten asså jag svär på allt i verkligheten så skulle man ha tagit någon annans bil som till och med var på om det var liv eller död och man blev skjuten på, +Asså va??? I verkligheten så får man så mycket adrenalin i en skottlossning så att man säger ingenting asså när man har så mycket adrenalin så skulle du kunna hoppa ut från en bil resa sig upp och kämpa för sitt liv. Han förtjänar 100% att få tillbaka sin kriminell roll i min åsikt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka