Nekad Hxeavy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hxeavy

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
2
Ban-referens
xuvjyj — FiveM, Permanent
Anledning: fusk
Visa på portalen →

Berätta vad som hände så jag åkte runt i min bil åkte till sandy sen på motorvägen blev jag anticheat bannad. Jag har inte använt nått för att bli anticheat bannad jag gjorde seriöst inget jag har inte ens nått på min dator jag åkte bara och blev anticheat bannad. Men nu verkar hedgehog ha ändrat den till "fusk" men jag har inte ens fuskat har inte ens fusk på datorn.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, Denna ban är felaktig till 100% jag har inte använt något vet inte varför jag har bliviti anklagad för fusk? okej jag förstår min historik men det betyder inte att jag inte har ändrat på mig.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig från mina gamla misstag och jag ska ta vara på min chans om jag nu får en till som jag hoppas på att jag får.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag har ändrat på mig sen jag blev bannad för fusk förut och slutat fuska sen dess då jag tycker vill börja ta rp seriöst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller|

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
/ Snake

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka