Nekad HV Alpha | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HV Alpha

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199018250931/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? HV Alpha#0992

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias bengtsson och han drömmer om att jobba med bilar. Han brukar meka med sin bil på dagarna han har jobbat på mekonomen innan men han hade velat sälja bilar. Han brukar hjälpa sina kompisar med doms bilar när dom behöver hjälp. Han är en 40 årig man som är lugn man men kan bli väldigt arg ibland.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hade kunnat bidra med roliga och bra scenarios. Jag tycker jag är hyfsat bra på roleplay men lär sig alltid något nytt. Tycker unive är en rolig server att rpa på

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag hade kunnat bidra med scenarios och ha roligt med andra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den när den hette multistaden och har kört lite då och då men nu tänker jag spela mera.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt med många folk och skapa scenarios tillsammans och allmänt bara ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha roligt på servern med andra personer och skappa roliga scenarios som folk kommer ha kul vid.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har ingen server som jag spelar på just nu.

Tillbaka