Ej Antagen Hustomten | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
632
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Charlie men ni kan kalla mig challe eller mitt dc namn och såklart charlie spelar ingen roll.

Ditt discordnamn: .hustomten#3931

Ange ditt födelsedatum 6 November 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag har mycket erfarenheter inom staff jobb. Jag har varit staff förut på, ortenwave, valize och jag tycker det var väldigt kul men slutade också för ville börja på unive! Jag vill även vara en del av staff teamet och hjälpa en sån här stor server och jag ser verkligen fram emot att speca, ta supports, vara redo på att banna någon som har gjort fel. Jag är aldrig rädd för att banna någon utan bannar jag någon så finns det en bra anledning och ett klipp som absolut inte är redigerat. Jag är aktiv varje dag skulle jag säga i 3-4 timmar om dagen men kan bli mycket mycket mer än det. Jag kommer alltid oavsett vad ta ärenden seriösa och staff jobb seriösa. Jag skulle lägga upp en plan såhära 70-80% staff jobb 30-20% RP, men jag kommer bara göra staff jobb ibland också såklart! Jag vill verkligen hjälpa folk som behöver hjälp med spelet och jag lägger så mycket tid som behövs för att personen ska gå ut ur support och känna sig att personen fick hjälp. Jag har alltid en glad ton och jag sprider bara glädje. Jag kan även alla commands ingame

Om jag har en kompis och han tänker så här amen charlie är min kompis han kommer inte banna mig. Detta är helt fel tänkt. Jag är inte mer snälla mot mina kompisar än vad jag är mot andra utan gör min allra bästa kompis något fel så bannar jag han. Men gör jag inte det så är det en jäkla bra anledning att ta bort mig från staff teamet.

Staff Abuse: Staff abuse är när någon som en staff använder sina perms som att man kan göra vad man vill. Bara för jag kan så kan jag inte ressa mig bara sådär för jag dog. Detta är fail RP väldigt mycket för man ska inte använda sina perms på ett dåligt sätt. Däremot om jag gör staff arbete då får jag noclipa och speca osv för då är jag och kollar så allt går som det ska och det är ungefär det en staff b.la gör!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså, denna server är ju en väldigt bra server men en sak dock. I verkligheten så går man inte fram till en tjej eller en kille och säger h ordet. Vad är det för beteende? Det ordet har mycket mer betydelse än bara ett "svär ord" Samma sak med n ordet men detta med n ordet händer inte lika ofta ju men då åker man till fivem lobbyn med ett meddelande där det står klart och tydligt att det är en p ban men man kan alltid överklaga men är absolut inte säker på om det godkänds! Men det bestämmer personen som bannade. Men asså annars så kan man ju stöta på nån som lallar men de kommer ju ändå få ban för det men annars så är allt bra tycker jag men det finns ju alltid något det är ju därför staffs finns för att hjälpa till. För Philip kanske inte orkar med 300 spelare som nån av de gör fel utan staffs hjälper till också!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att sprida ut sig liksom. Att det är folk som speccar, noclipar, osv över hela mappen. Vara redo med klipp, ta supports. Och liksom att ha möte är väldigt bra för då kan man prata om vad som har hänt och massor med saker som ska hända för att det ska bli bättre på servern. Bra, aktiva, kompetenta staffs, Är ju värsta jackpotten!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt som staff genom att visa att man kan göra staff arbete, kunna veta reglerna, vara aktiv, vara redo med klipp, ta supports, inte något staff abuse! Jag tycker det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt i min staff roll för att jag vill hjälpa till och till slut kanske bli upphöjd om man har tur men det beror på vad högre uppsatt tycker och hur de har sätt hur jag jobbar och min aktivitet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Som sagt, 70-80% staff arbete och 20-30% RP men kan bli mycket högre om det behövs för det behövs ju alltid! Men sånna här stora ärenden. Jag tar staff arbete långt långt långt före RP. Jag har träningar tisdag och fredag men jag kan vara online innan och efter!

Jag kommer att vara så aktiv som jag bara kan och kommer sitta i support och ingame väldigt mycket! Men asså om jag ska vara ärlig så det här med mitt privata liv asså jag är lite nörd så jag sitter mest hemma haha!

Hur länge har du spelat på Unive? 1 februari 2024 men 14 oktober 2023 kom jag in för längesedan då jag tog 1-2 månaders paus. Men nu startade jag här den 1 februari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit staff på Valize, och ortenwave. Jag kan alla commands inom staff och vet varenda grej som helper om jag ska vara ärlig. Men jag måste självklart visa det också. Jag gjorde mycket staff arbete när jag var staff och jag tog staff arbete före RP alltid! Jag har alltid varit helper hittills men jag kommer att göra staff arbete och göra allt som krävs för att bli högre uppsatt och mitt mål är mod just nu men jag får hoppas på helper först haha!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
förresten vet inte varför det står ortenwave utan det ska stå ortenwave

-rep oseriös person, lallare... (följer inte bump regeln)
haha roligt hur du minus reppar bara för jag gjorde på din och du vet inte vem jag är så du har inte den blekaste om jag är lallare eller oseriös. Och när du säger "följer inte bump regeln" e lite konstigt då jag skriver b 1 gång om dan så kom inte in här o snacka massa skit

+rep Riktigt kompetent grabb som vågar säga ifrån och är riktigt mogen för sin ålder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka