Nekad Hustomten | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hustomten

Medlem
Meddelanden
632
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie.

Vad heter du på discord? .hustomten

Ange ditt födelsedatum 6 November 2011

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag vill bli en del av detta team då jag vill testa på att vara som sagt mod fast i forumet. Jag är bra på sånt här och är väldigt aktiv. Jag tar detta seriöst och jag ansöker inte bara för att va cool. Jag är medveten om att detta är mycket jobb och stort ansvar så detta känns som något för mig!

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja, Annars kan tråden blandas med andra trådar och det blir bara huller om buller och dåligt. Man ska ha en tråd i ett arkiv där den tillhör så man har ordning och reda på trådarna.

Får en ansökan vara kopierad? Nej, En ansökan får inte under några omständigheter vara kopierad för då visar personen som ansöker ingenting om vad den är bra på utan visar vad andra är bra på och när han kommer in så kan hen inget. Det är bättre att bli nekad och har försökt sitt bästa än att bli godkänd och har kopierat.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nej, Utan jag ansöker hit eftersom jag vill bli en del av ert team och hjälpa till men annars tycker jag att det går bra.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Typ såhär med bra frågor och jag hade jobbat hårt som tusan på forumet, och haft en fin bakgrund, arkiv, trådar, ansökningar, regler, osv. Jag hade gjort så att det var enkelt att hitta saker, och att ha allting separat så man hittar allt och inte bara har ett ställe som heter ¨ansökningar¨ för det kan vara vilka ansökningar som helst. Hade jag lagt alla ansökningar i en så hade det inte varit bra eftersom man inte kan hålla reda på något.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag i 4-5 timmar kanske 3-4 men det är olika jag har träningar tisdag och fredag men det stoppar mig inte från att köra innan eller efter träningen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, jag får tacka för mig!

Nekad, tyvärr kom inte du vidare under denna Forums Mod antagningen men tack för din ansökan, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka