Accepterad HustIer | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HustIer

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199105114420/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Hollanweed#5109

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Mohammed Petersons. Han är född 2000 så det motsvarar att jag är 21 år nu. Han kommer ifrån syrien. Han har bil intresse och han gillar poliser. Han är född i invandrare familj från syrien som jag sa. Hans bakrund var att han var fattig och hans familj hade det svårt med pengar. Dom hade inget tak eller mat på dagarna. Han hade 3 syskon med 2 bröder och 1 syster dom hette Shamiran, Mario, Rosario. Dom 3 syskonen hade nära och kära. Dom fick stjäla från affärerna för att få mat. Tills dom för förtsa gången köpte en trisslott för 60 kr och dom vann 2100 därifrån köpte dom mat och några dagar så fick dom bo på hotellet gratis. Dom började få vänner och så fick dom träffa en kusin som dom inte träffade. Doms kusin var visst miljonär dom fick massa pengar. hälften av dom familjen fick av kusinen la dom på investering 4 år senare blev 50k till 200k. Doms föräldrar började få jobb, cashen rullade in och dom fick lägenhet. Mohamed började få jobb och han fick pengar och vänner. Han levde värsta livet i hus med tjej och allt tills han jobb skulle flytta till denna stad och han ska försöka bli medborgare. 3 månader efter hans jobb flyttade dit ska han nu bli medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har ca spelat i 1 månad och har stor rp:ande nivå. Jag vill också förbättra min rp:ande och såklart andras rp:ande. Jag bidrar med bra scenarion. Jag lallar inte heller runt. Det skulle också vara kul att få hjälpa folk som kommer nya hit. Jag tycker att denna server är väldig bra och rolig att spela på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt det är en väldigt bra server eftersom att ni håller en hög rp nivå och det är precis det som jag söker hos en server. Jag vill också förbättra nya spelares rp:ande och min rp:ande.

Hur hittade du Unive? Har kollat på streamers och genom kompisar och har fastnat på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? förbättra min rp och anras rp. Och skaffa vänner och ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min rp nivå till max så att folk kan få ett bra rp intryck på mig. Att bidra med att vara en trevlig spelare på eran roleplay server, och kommer att försöka göra det så roligt för alla omkring mig att spela på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag tycker det verkar ganska rimligt.

Tillbaka