Nekad hussein424 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hussein424

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hussein

Vad är ditt discord namn? HSS-424

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Mitt namn är husse alsereify. Jag är 24 år. jag kom från gatan till att stå vid centrum med mina vänner och har växt upp med droger och andra saker och satt och lämnade saker till folk som va äldre än mig. Och satt och gömde saker i skogen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra till bra rp och en trevlig gemenskap

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man i ett scenario inte enbart ser till sin egen vinning utan också spelar för att det ska vara kul och gynna sin motpart.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna här är ett exempel Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött. Och de kommer ett till. RDM du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört lite på unive och jag har kompisar som kör rp men jag har inte spelat så mycket själv.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka