Nekad HUSSEIN ALKURABI | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HUSSEIN ALKURABI

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein alkurabi

Vad är ditt discord namn? hussein#8695

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mohamed och har nyss gått ut ifrån fängelset efter en bankrån som slutade med att han blev tagen.Mohamed behöver jobb nu och han försöker göra snabba pengar på samma sätt som förut men smartare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion som man kan skratta åt när det är klart. Jag kommer också att bidra med bra och hög rp nivå, jag vill själv lära mig mer om rp och andra. Jag kommer att bidra med roliga, utvecklade, planerade, feta scenarion som tex Bankrån, butiksrån eller juvelrån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man t.ex blir tagen av polisen ska man inte bete sig dåligt och skrika bara för man har förlorat ett scenario, man ska alltså förstå att man förlorar scenarion och att man inte ska bete sig dåligt bara för det.

Hur hittade du Unive? har hört att det va en bra RP server i tiktok,youtobe och i fivem så är ni top och ifrån mina kompisar, twicch live

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka