Accepterad HUSSEIN ALKURABI | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HUSSEIN ALKURABI

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? hussein

Vad är ditt discord namn? fuck.dp#4811

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta hc,hc har hafft svårt liv han va mobbad i skolan,smutsiga kläder och allt på grund av hans pappa som tar droger och dricker hela dagen,hans mamma blir slagen av hans pappa.Hans morbror tycker synd om hans syster så han kommer med en kniv och hugger hc pappa tills döden,hc grät inte inte mamman heller dem gick och levde hos morbror. efter några månader kommer polisern och tar morbror jag vistte ingeting men mamma gråter och skriker varför varför.sedan fick jag veta morbror är en mördare och det var han som kidnappade min lilla syster när jag va 4 år.Nu kommer hc vara krimnell för att hämta pengar tills hans mamma och leta efter hans syster

Vad kan du bidra med till serverns RP? ? jag kommer att spela seriöst och jag kommer att ha roliga scenario med vänner och några i servern jag kommer att följa alla regler så alla spelar och ha det kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna ett scenario för att det ska vara kul och för sin egen del, o rpa efter sunt förnuft. då slutar det på ett tråkigt sätt och det blir tråkigt om du ska spela bara för din skull att du ska vinna alltid

Hur hittade du Unive? ? jag fick ett tips från en pollare och Jag letade en ny server i fiveM och sen skrolla jag igenom svenska serverar och sen såg jag att Unive var en stor server så jag joinade hitta en snäll kompis i samma ålder som mig och sedan dess har jag fortsatt och spela på Unive och hittat mer vänner och själv har jag bjudit in vänner. Anmäl

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive
:unive:

Tillbaka