Nekad HUSSEIN ALKURABI | Medlem ansökning (Fabbe20)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HUSSEIN ALKURABI

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein alkurabi

Vad är ditt discord namn? hussein#8695

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta hussein och hussein gick ifrån en rånare till polis efter allt han såg i krimnella livet många dör och så han vill inte att hans mamma sska gråtaöver honom så han lämnade allt bakom sig och gick till polisen för att berätta om allt så han gick in i fängelset efter 9 månader så ville han bli polis och han började plugga och jobba i postnord så hans mamma kan leva och nu pluggar han för att bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela seriöst och ha det kul med dem andra jag kommer följa reglerna så ingen blir arg

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär om man exempel är inne i en figth man måste inte vinna allting man kan förlora också ibland då man ska inte vara en dålig förlorare och börja svära det är lungt om du förlorar i livet allt är inte o vinna

Hur hittade du Unive? har hört att det va en bra RP server i tiktok,youtobe och i fivem så är ni top har också hört ifrån några polare och tecch live

Tillbaka