Nekad HUSSEIN ALKURABI | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HUSSEIN ALKURABI

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein alkurabi

Vad är ditt discord namn? husseAk47#2962

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter hc,hc hade svårt liv när hans mamma och pappa dog i en bil olycka han hade hans storebror som pluggade för polis och pappan jobbade och hämta pengar för att mata dem men nu är han död så storebrorshan vill mata sin lille bror hc men han hittade ingen jobb så han ska häm,ta snabba pengar genom droger,rån men han blir skjuten av några så han skickas till sjukhuset men han måste ha pengar för att vårds så hc gör n bank rån och nu börjar hans krimnella liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela en krimnell råll jag kan alla regler så alla kommer ha kul när dem spelar i unive exempel jag kommer inte döda någon utan scenario(RDM)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man måste inte vinna alltid så exempel om man är i figth sen förlora man man behöver inte svära och bråka,nej ta dig lungt och va inte en dålig förlorare

Hur hittade du Unive? har hört att det va en bra RP server i tiktok,youtobe och i fivem så är ni top ,har hört ifrån några vänner

Nekad, utveckla allt. Ansök igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka