Accepterad HUSSEIN ALKURABI | Ban Överklagan [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HUSSEIN ALKURABI

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Länk till din steam profil: steam:110000159cce3bc

Ditt Hex-ID: steam:110000159cce3bc

Vad är din discord tagg? husseAk47#2962

Vem var det som bannade dig? bollpod

Bild på banmeddelande: Skärmbild (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag kan erkänna att jag gjorde fel men han lallade med mig i deras gäng hus så när jag lallade tbx jag visste inte att vi inte får för att vi är i deras område jag tyckte de va konstigt att han börja hota med en :tabbe:

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min pollare skulle köpa en glock för ett gäng och är är våra vänner så vi åker ditt ingen va vaken bara en av dem och gänget var crips och alla vet crips har blå och bloods har röd men den där killen som vi lallade med hade svart med en röd väska så de va lite konstigt sen han börja säga ey vem är ni osv men då var det lite konstigt att han hotar oss me en pistol o så men vi sa att vi vill köpa en glock sen sa han ingen e vaken jalla tagga här ifrån sedan blir de lite snack och de slutade med en box och en bann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var både och från eran syn vinkel så ser de rätt ut men från mina så ser jag att man ska inte lalla me några ba så för att de kommer till din trakt o så men ja vi gjorde fel och kommer alrig göra om det för att vi ska lära oss och det är så tråkigt utan unive i helgen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit men kommer inte ihåg tror det var powergaming men då försvann marken o man kunde inte se tror inte de händer irl

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske ringa deras boss eller åka till ett annat gäng o köpa där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lalla me gäng i deras gänghus och om de blir hetsiga så åker jag där ifrån eller hoppar in i support

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka