Nekad HUSSEIN ALKURABI | Ban Överklagan [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HUSSEIN ALKURABI

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Länk till din steam profil: steam:110000159cce3bc

Ditt Hex-ID: steam:110000159cce3bc

Vad är din discord tagg? husseAk47#2962

Vem var det som bannade dig? bollpod

Bild på banmeddelande: Skärmbild (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi kanske gjorde fel och överdrev kanske

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän ville köpa glock av våra vänner(crips) men vapen ansvariga är inte vaken så vi åker ditt men sed<an kommer de en kille som frågar vem vi är på et6t hetsigt sätt sen han säger kommer pepra er sedan blev vi arga och slog han lite bara för att han ska va tyst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va både och vi gjorde fel och jag erkänner men tycker att han gjorde också fel och börja svära åt oss fråningenstans på grund av att vi är inne i hans mark

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för vdm men det var e falkig ban så de tog bort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske åka till ett annat gänghus

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lalla i gäng hus

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad, Jag kollade hur ni betedde er på detta gäng område. Du som kriminell borde veta att du inte ska göra såhär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka