Nekad hussein abdullah | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hussein abdullah

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 4 Maj 2000

Vad heter du på discord? e key#7314

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 47timmar

Hur aktiv kommer du att vara? berors på hur min arbetsdag ser ut, men minst var 2e eller 3e dag eller ba så mycket jag känner, eller kan

Vad heter du? hussein abdullah

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, grundkurser i simmning

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att bidra till vårat samhället, skydda och hjälpa människor till vardags, vara den som springer mot faran för att rädda liv. Även för att jag tror det är en riktigt bra merit och givande yrke att ha.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Tycker det viktigaste är samarbetet kollegor emellan, som krävs av oss för att kunna hålla samhället tryggt, viktigt med radio disciplin och att man talar enligt bestämmelser, annars blir samarbetet redigt dåligt. Viktigt att hålla sams och inte tjafsa, hur annars ska man lösa brott på effektivt sätt om man distraheras av att bråka med kollegan. Vårt fokus är på folket och vårat samhälle och därför främst av grunderna för att lyckas med det som är viktigast av allt.

Vad vet du om yrket i helhet? Det verkar spännande, roligt och givande, en hel del med tålamod och beslutningstagande. Jag tycker Polisyrket intresserar mig både för det är krävande men också givande för personutveckling. Väldigt fysiskt och psykiskt krävande.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvärr har jag inte det, helt ny

Hur är du som person? ag är lugn och lite passiv, men när jag vet min sak är jag bestämd och hörd tydligt. Hanterar personer bra och är förståelig av mej och logisk tänkande. Anpassar mej till situation väl och kan hantera stressmoment.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är väldigt ny och därför är det bra med mycket teori och förklaring av hur vi gör och vad vi gör vid moment, ärenden och handlingar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka