Nekad hussein abdullah | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hussein abdullah

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 4 Oktober 2007

Vad heter du på discord? e key#7314

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 47timmar

Hur aktiv kommer du att vara? ganska aktivt för att denna servern är rolig att spela

Vad heter du? hussein abdullah

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja har tränat i 4år

Varför vill du bli polis? Att rädda folk och säga till att man ska följa reglerna. Och de är mitt dröm jobb.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? förebygga och förhindra att brott sker.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska ta fast dom som inte följer reglerna eller ge dom böter. Och se till att alla är snälla mot varandra.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej,de är mitt första jobb som jag ansöker till.

Hur är du som person? Min karaktär heter Hussein Abdullah. Han gillar att hålla på med bilar och att festa. hans drömjobb är att vara chef över en nattklubb och hoppas på att kunna bli det nu. Han håller inte på med droger och dricker inte själv så mycket men har mycket erfarenhet av att ha anordnat fester. När Hussein var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog husseins mamma. Det gjorde att hussein och hans mamma flyttade bort från
Husseins pappa. Hemma hos husseins mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När han gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade
tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När hussein var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men han var fortfarande ett stökigt barn i skolan
fram tills slutet av klass 8 då han förstod att om han ville komma någonstans i livet behövde han satsa på skolan och det gjorde han! I nian gick han ut med bra betyg och började på ett bra gymnasium.

Är det något vi bör veta om dig? jag är en snäll person. Och jag gillar att prata med folk. Jag gillar flesta skämt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka