Accepterad hussee | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hussee

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hussein

Vad är ditt discord namn? husse603#0175

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta husse, husse har alltid drömt om att bli polis men men han hängde lite med fel folk nån dag i skolan så hände det bråk mellan 3 av hans vänner med 5 till så en av hans vänner tog fram en kniv och högg 2 av 5 mitt i skolan så kom polisen och tog hans vän och husse är ledsen för att dem tog hans vän och han kommer sitta inne i hvb så husse vill få sin vän ute så han gick med ett gäng sen planerade dem att storma in för att få ut på hans vän dem fixade vapen och allting de va att dem går in men de gick lite snett så husse och 1 till blev tagna av polisen och då husse va 18 år medans hans vän som sitter i hvb var 16 så husse fick fängelse så gänget han var med e döda sså husse ville fokusera på sitt liv mer så han har alltid drömt om att bli polis men de går inte för att han har filer hos polisen så han börja plugga igen till mikaniker i mekonomen. men sedan blir de skottlosningar där för att ta husses liv men så blir en kund träffad istället och kunden var husses bror så husse kommer vara efter dem hära

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer rpa jätte bra,följa alla regler så alla har kul inte bara jag kommer ha roliga scenarios kommer inte fuska på nåt sett kommer tipsa några vänner att joina så de mer o mer som joinar univvveeeeeeeeeee

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? asså man ska spela för att ha kul inte bara för makt om pengar och om man typ förlorar i ett scenario man ska inte bli arg och börja svära eller något så nej ta det lungt istället t.ex. att man blir tagen av en polis för fortkörning så ska man inte inte bara köra vidare för att bli av med snuten utan man kan rpa vidare och låta polisen ha roligt också

Hur hittade du Unive? från tiktok och mågra polare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka