Accepterad husse pusse | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

husse pusse

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023203427/

Ditt Hex-ID: 11000013f5b2463

Vad är din discord tagg? hussepusse#4940

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combat logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså helt ärligt så vet jag inte, jag gjorde inbrott sen sprang ifrån polisen. En tjej följde efter mig o jag vände mig och slog henne ett slag så hon svimma. Sen fortsatte jag springa till motellet där jag slog en polis vid en gränd och sen gick jag o tog ut en bil och körde iväg, sen efter 5 min när scenariot var klart lämna jag för jag skulle iväg och sen fick jag ban, hann inte ens hoppa support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde inbrott sen sprang ifrån polisen. En tjej följde efter mig o jag vände mig och slog henne ett slag så hon svimma. Sen fortsatte jag springa till motellet där jag slog en polis vid en gränd och sen gick jag o tog ut en bil och körde iväg, sen efter 5 min när scenariot var klart lämna jag för jag skulle iväg och sen fick jag ban, hann inte ens hoppa support. Skulle aldrig combat logga och vet inte var ifrån dem fick det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då de inte stämmer för jag c logga inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig fått någon.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag vet jo inte tog min bil o drog sen efter fick jag ban?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet ej vad jag ska lära mig när jag inte gjort något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka