Nekad Husky | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cfcd-kkwq/TNDWVMPJ

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Husky#6048

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Hej jag heter jack och tävlar i motorsport har stort intresse om rp och motorer. jag är en glad kille och kan vara lite klumpig i bland.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en bra spelare som följer reglerna strikt jag håller mig till den höga rp nivån som krävs och jag lallar inte runt ¨
Jag kommer bidra med en positiv min och en hög rp nivå till servern Jag är även väldigt bra på rollspel som är baserat i värkliga livet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag Håller mig på en hög rp nivå Och jag älskar göra rp och bidra gott till rp servrar och träffa nya trevliga menisker.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive I fivem högst betyg i dit land och Har även Kollat mycket på unive på yt,twich och sociala medier

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna utöka min rp nivå men även hjälpa nya spelare och tipsa servern till andra. Mitt mål är att Kunna jobba som bärgare eller hjälpa till hos räddningstjänsten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar ändats på denna server. Ha en bra dag!

Nekad, Du ska berätta om din in-game karaktär i fältet (Berätta om din karaktär) inte om dig själv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka