Nekad Husky | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198280243195/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Husky#6048

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007

Berätta om din karaktär. hej jag heter jack jag är 13år jag har intresse av motorsport och rp i spel o lite annat.
min bakgrund är: jag är född i Sverige år 2007-02-28 bor på en liten gård utanför Stockholm med min familj med mamma pappa store syra och storebror. jag har alltid varit duktig i skolan och snäll när jag spelar jag e väldigt nyfiken bra teknisk ock IT teknisk och dålig humor. min mamma och pappa har jobbat som polis kusbivakare och tull så jag vill kunna vara något i räddningstjänsten och hjälpa till som de gjorde för de andra.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill utveckla detta Community med glada medlemmar och staff .
jag tycker om att hjälpa folk som behöver hjälp i nöd eller i andra scenarion. jag e en glad och hjälpsam kille som tycker om att se verkligheten i spel.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag e en bra och trevlig som är väldighet hjälpsam och jag gjöt mitt jobb som behövs. Jag tycker om at se verkligheten i spelet.

Hur hittade du Multistaden? det kom som rekommenderat i fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att hjälpa till och få uppfattning som i värkliga livet och ta del av räddningstjänsten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har bara spelat på denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka