Accepterad Husky | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198280243195/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Husky#6048

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Jack Stromberg och är ny i staden han kommer i från en familj där pappan jobbar som polis och mamma jobbar som kustbevakare. Jack har varit väldigt bra under sin uppväxt och har bärgning och räddningstjänsten som intresse av jobb. Jack är även intresse av fordon Men han kan ha ibland en kort stubin i bland. Men oftast den snällaste killen som kan hjälpa dig när det behövs

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med gott humör och trevlig stämning, jag kommer även bidra med en hög RP nivå. Jag kommer även att försöka bidra med så bra scenario som möjligt så att folk kommer tycka det är roligare att spela på servern, eller till och med få med fler folk till servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För det finns Många trevliga rp spelar på servern och den är strikt vilket jag gillar och den är väldigt seriös vilket känns mer som verkligheten

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive I fivem högst betyg i dit land och Har även Kollat mycket på unive på yt,twich och sociala medier

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill kunna utveckla mitt rollspel mer och ha roligt. jag vill även hjälpa nya spelare i servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna jobba som bärgare på Falck och hjälpa folk som har problem med sin bil

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar ändats på denna server. Jag är en aktiv spelare. Ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka