Nekad Husky | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Husky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198280243195/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Husky#6048

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2007

Berätta om din karaktär. vanlig familj 14 år lugn och motor intresserad karaktär

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt aktiv trevlig kille Community i unive och jag vill driva mer folk till unive å gje en positiv sida till de

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? servern ligger på en hög rp nivå som jag tycker om. Det finns många trevliga staffs som arbetar hårt och är väldigt rolig server att spela på

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive I fivem högst betyg i dit land och Har även Kollat mycket på unive på yt,twich och sociala medier

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hög rp nivå som spelare och bli serverns trevliga kille å business manen i servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälp nya spelare i servern och ge ett bra uttryck på servern och bli framgångs rik i servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar ändats på denna server. Ha en bra dag!

Tillbaka