Nekad Husky | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280243195/

Ditt Hex-ID: 1100001131277fb

Vad är din discord tagg? Husky#6048

Vem var det som bannade dig? Fille#9999

Hur lång tid var din ban? perma-ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, lall, suntförnuft, fearrp. men han gav det inte direck om vad jag gjorde jag var tvungen att FRÅGA VAD FÖR REGEL jag hade brutit så dåligt av han

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde upp med en cab upp för ett bärg det var killen som dödade mig som gav staffen som bannade mig filmen om de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade förlorat flertal a mina bilar för att blivit antingen stulna eller ha sprängt upp de och hade blivit rånad flertal gånger. Så jag pallade inte mera och åkte till bergen med min nyinköpta bil en äldre Cab mercedes så jag tänkte åka upp och ta det lugnt och ja hade en jakt kniv och ett jäkt gevär som jag tänkte jaga lite jur. Men då när jag hade kommit upp så möter jag en maskerad man med en cross och när vi hade kommit upp så hade han gömt sig så jag frågade kom inte i håg men något om du hade polisen på dig eller blir jagad. Så han kommer ut ur busken och frågar om jag vill a pengar så jag sa ja. Så när jag kom ut så hade jag geväret på mig och kniven. Men jag hade geväret i handen så han spelade rädd/orolig å så krånglade jag lite å få bort de sedan när jag inte hade något i händerna så drog han pistolen vid mig och sedan så sökte han i genom mig å tog min mobil och id och sedan ville han at jag skulle göra ner för berget och jag hade 3 sekunder på mig men i stället så drog jag geväret som var nog dumt av mig men jag försöker skuta han men missar och han skuter tillbaka å träffar mig. Så sedan någon timme sedan när jag fixar min mat så blir jag dm av en supporter de var inte ok så då fattar inte jag först så några minuter så blir jag avstängd på discord och blir permbanad av han. Men under den tiden så hade han staffen filip inte sagt att jag har blivit avstängd eller banad så jag kollar undertiden på unive discorden och ser att jag har blivit avstängd sedan frågar jag har jag blivit avstängd på server och han seger ja. han skrev att han hadde fått en video av killen som dödade mig om vad jag gjorde och staffen säger jag har fått et klipp men vi går lite längre bak till när jag och staffen när började skriva till varan så skrev ahan du de var inte ok så jag skrev ? sedan skriver han såhär failrp söner inte ok har fått et klipp så skriver han att man inte få ens får köra upp på berget och att e e failrp och jag lallade när jag körde upp för berget med en cab. Ja jag kan förstå att jag gjorde fel men jag årkade ite mer så jag körde up med bilen jag ber om ursäkt förlåt men staffen som pratade med mig gav inte vad jag gjorde fel han betades väldigt o proffsigt och nu när jag skriver dehär så skriver jag om. Lyssna nu vad jag gjorde för fel och hur länge jag hade blivit banad han berättade inte direck vad jag gjorde för fel han sa först de var inte ok sedan du failrpa sönder de du gjorde var inte under huvud taget det som jag gjorde och jag fick inte ens anledningen redan innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan förstå lite vad han menar att det inte ok att köra en cab upp för ett bärg men sedan efter staffen som bannade mig betedde sig väldigt illa ha var otrevlig början han berättade inte vad för orsak jag var tvungen att fråga honom om varför. Jag tycker att jag ska få komma in för att jag hade förlorat alla mina bilar alla mina saker jag blev rånad flertal ånger å så sedan så blir jag rånad a kilen som gjorde mig bannad jag blev medlem dagen innan och jag ville inte bråka med någon eller hamna i trubbel det som har hänt sedan nian

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev banad utan orsak av staff för att vara bugad onsynlig jag fick inte heller en klar exponering varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja du skulle kanche inte han haft åka upp dit men det var så fin och vackert

Har du lärt dig någonting efter din ban? ta det lugnt och tänka efter innan vad jag ska göra jag vill bara säga förlåt och ville inte förstöra för någon Ha en bra dag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka