Accepterad Husky | Ban överklagan [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Husky

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198280243195/

Ditt Hex-ID: 1100001131277fb

Vad är din discord tagg? Husky#6048

Vem var det som bannade dig? Tilda.

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 50 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC in-Game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag trollade runt för min karaktär hade blivit buggad o-synlig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid torget vid korsningen. Sedan kom en kille och undrade vad jag gjorde och jag var o-synlig för honom och jag var o kollade in mappen. Så frågade han vad jag gjorde och tyckte att jag hade gjort någonting. Så jag frågade vad men jag fick inget svar. Jag viste inte att min karaktär var o-synlig då. Men jag blir Kickad för o-synlig så jag kontaktar support så de kan kolla om jag verkligen var o synlig och de var jag. Så support killen sejer till mig att skriva / rapportera behöver skin kommer ej inte riktigt i håg vad jag skrev men något liknande. Så sedan sa han till mig att du får vara kvar i servern och invänta ditt spel skin. Jag kunde inte göra någonting, jag kunde inte gå in i menyerna, jag kunde inte hämta ut min bil ingenting kunde jag göra. Förutom att hyra voj och springa runt. så jag tar och hyr en voj vid bil handlaren. Så råkar jag köra över 3 menisker som inte var med meningen och jag sa förlåt till de jag körde över. Sedan blir jag avtvingad av vojen så jag går av ordnings vakten tar handbojor på mig ok tar mig in i ett rum o bannar mig i 10 dar för osynlig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är fel aktivt. För jag kan inte göra åt någonting för att min gubbe har blivit buggad o-synlig. Jag kunde inte häller göra någonting förutom hyra en voj och springa runt. Sedan blir jag bannad for o synlig men jag var ju tvungen att vara kvar för jag vill ha min spel gubbe tillbaka så jag inte är o-synlig. jag kunde inte göra åt någonting. jag ville inte vara o-synlig fast jag vill eller inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte jag kunde inte göra någonting åt saken att jag var o-synlig fast jag vill eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag fattar inte varför jag blev bannad för att vara buggad o-synlig som jag inte kunde göra någonting åt.
Jag väntade bara in att få tillbaka min spel gubbe så jag kan göra saker i gen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka