Nekad husein rashdan | Medlem ansökning [Vaanix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

husein rashdan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? HUSIEN

Vad är ditt discord namn? !AI04#6273

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Dozer Turk växte upp i en småstad där hans föräldrar drev en bilverkstad. Redan från en ung ålder spenderade han mycket tid med att hjälpa till i verkstaden och lära sig allt han kunde om bilar. Han utvecklade en stark passion för bilmekanik och motorsport, och drömde om att en dag ha sin egen racingteam.

När Dozer fyllde 18 år köpte han sin första BMW med pengar han sparat ihop från att jobba i verkstaden. Han älskade att köra snabbt och tävla på banor, och snart blev hans BMW känd inom lokalsamhället för sina imponerande prestanda och stiliga utseende.

Dozer är en social person som lätt knyter kontakter med andra biltokiga entusiaster. Han är alltid redo att delta i biltävlingar, organiserade cruisingar och bilmässor där han får chansen att visa upp sin älskade BMW och umgås med andra bilentusiaster. Efter att ha byggt upp sitt rykte som en skicklig förare och mekaniker, börjar Dozer nu att planera för sitt nästa stora steg - att starta sitt eget racingteam och tävla på en professionell nivå. Hans passion och drivkraft gör honom till en lovande och inspirerande individ inom motorsportvärlden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Dozer Turk kan spela en betydande roll i rollspelsvärlden genom att vara en viktig figur som strävar efter att göra gott och stötta andra karaktärer. Han kan agera som en mentor och erbjuda vägledning och stöd åt dem som behöver det. Dozer kan också organisera välgörenhetsaktiviteter och projekt för att hjälpa de som är mindre lyckligt lottade på servern. Genom att delta i diverse evenemang och tävlingar kan han inspirera andra att vara vänliga och generösa mot varandra. Dozer Turk är en optimistisk och uppmuntrande närvaro på servern som sprider glädje och hjälpsamhet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt agerar för att låta den andra sidan lyckas eller nå sina mål i en given situation. Istället för att fokusera på att vinna själv eller uppnå sina egna intressen, så är man medvetet inriktad på att stödja och gynna den andra parten. Detta kan vara en strategi som används för att främja samarbete, bygga relationer eller för att skapa en situation där båda parter kan dra nytta av en framgång.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: att döda någon med bilen RDM: att döda någon utan anledning NLR: om någon avrätat mig så ska jag glömma bort allt som hände innan jag dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har goda erfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har goda erfarenheter av rollspel eftersom jag har spelat RP under en lång tid

Nekad, Utveckla mer på Berätta mer om din karaktär. Sök igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka