Nekad hurvemvad | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hurvemvad

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? hurvetintevem1

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: adrian ohne 22 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, tyst och snabb

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: född i kosovo och växte up bland vapen och lärde mig att livet är inte bara att följa regler ibland vapen och krim pers och när jag blev 15 flytta jag till sverige och åkte till staden unive darför min bror bor där sen han lärde mig om livstylen här att det finns många krim och jag tänke att ksk jag skulle kunna också bli en. FRAMTIDS PLANER vill bli rikaste och flytta till maldiverna

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp nivå roligt stund för unives medlemar och poliser krim

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om någon riktar måste jag lyssa annars kan de leda till ban darför det är en regelbrott som heter fearrp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp, NLR, copbait, rdm, vdm och metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? aktiv och bidrar till bästa rp

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka